Garmin-Asus Nüvifone A10 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Garmin-Asus Nüvifone A10 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

_-Patrick-_ 15-04-2011

Ik heb deze telefoon een half jaar geleden aangeschaft.
Er stond eerst Android 1.6 op. Ik had toen vrij vaak last dat hij niet reageerde als ik hem wilde unlocken. Ook ging hij soms spontaan naar het widgets scherm. Ik heb hem een paar weken geleden geupdate met Android 2.1 (dit kan je via de garmin-asus site downloaden) en sinds dien geen last meer gehad van de lockups en het andere vreemde gedrag. Ik ben er nu erg tevreden over! Het lijkt er ook op dat ik sinds de update langer met de accu doe (gem. 2x per week opladen).

Bjorn37 11-04-2011

Was eigenlijk op zoek naar een GPS maar nu heb ik 2 vliegen in 1 slag. Een GPS en GSM met voor mij onbeperkte mogelijkheden. Via de market ken je ontelbare toepassingen downloaden. He is wel aan te raden eerst de handleiding door te nemen (downloaden via internet). Voor de rest vind ik het een prachtig toestel(prijs/kwaliteit 155€ in Mediamarkt).

Zwart1 06-04-2011

Hoi!
mijn vader heeft vandaag deze telefoon gekocht. Hij was maar 99,99 euro bij de kpn.
Ik ben al een tijd op zoek naar een nieuwe telefoon en de samsung galaxy s sprak me erg aan, maar hij is zo duur om te kopen! minimaal 350 euro! (want ik wil prepaid)
ik heb nu een beetje lopen rondneuzen op de A10 en tot nu toe vind ik hem echt wel goed! vooral de wifi is top! super snel en handig.
het geluid klinkt ook best mooi en de camera is normaal.
Ik vind het design ook best mooi, behalve de achterkant.
Ik hoop na het rond kijken op deze telefoon eigenlijk toch wel dat ik hem krijg.
als ik meer ervaring met de telefoon heb plaats ik weer een revieuw.
Maar tot nu toe is het zeker een aanrader voor die lage prijs!

Drik125 31-03-2011

Dit is een goede telefoon met een makkelijke menustructuur, mits je een beetje ervaring met telefoons hebt. De optie van navigatie (gps) en wifi is erg goed. Goede telefoon met veel opties! Echt een aanrader via KPN als prepaidtoestel aanschaffen en een simonly abo van KPN. Zeer goede prijs kwalitiet verhouding.

durpie 28-03-2011

goede gsm en prima gps gemakkelijk in gebruik .
zeer tevreden van mijn aankoop.
en prima prijs een echte aanrader .

tony666 05-02-2011

leuke telefoon, echte lichtgewicht.
bediening is even wennen ( hiervoor altijd nokia gehad).
accu is echt te snel leeg.
contacten worden niet overgenomen van sim of sd kaart.
contactpersonen die ik handmatig heb ingevoerd zijn verdwenen uit de contactlijst.. wel staan ze nog ergens opgeslagen ( want de namen staan er wel als ik word gebeld) maar kan ze niet terug vinden... oplossingen zijn welkom ;o)..
ook mobiel internet krijg ik niet aan de praat, bij nokia ging dit vanzelf.. wifi werkt wel goed.
navigatie werkt zoals ik van garmin gewent ben.. dus prima.

al met al een leuke telefoon voor z,n prijs..
maar de volgende word waarschijnlijk toch weer een nokia.

Frvan 21-12-2010

Toestel met vergelijkbare mogelijkheden als de Samsung modellen. Opletten bij aankoop want er zijn modellen met Android software 1.6 en 2.1 versie te koop. Voordeel van dit toestel is dat GPS functie werkt zonder internet vebinding, is dus een volwaardige GPS toestel met auto en wandel kaarten + een kompas functie. Bijgeleverd bij het toestel auto steun en laders, uiteraard is er nog de GSM functie met alle mogelijkheden die uitstekend functioneerd.
Prijs kwaliteit een topper 149 € bij Saturn.